1. W rozgrywkach LAKPu obowiązują najnowsze przepisy Polskiego Związku Piłki Nożnej z wyłączeniem przepisu określonego w pkt.7 dotyczącego spalonych (z powodu zaistniałych okoliczności w LAKPie nie ma spalonych).
2. W rozgrywkach LAKPu w sezonie 2005/2006 bierze udział 8 drużyn, które zakwalifikowały się na podstawie zgłoszenia przed sezonem. W rozgrywkach ligi LAKP nie mogą występować drużyny klubu, które decyzją Komisji ds. LAKPu nie otrzymały pozwolenia na występowanie w lidze w sezonie 2005/2006.
3. Rozgrywki o mistrzostwo LAKP są prowadzone w terminach ustalonych przez Komisję do spraw LAKPu, a zatwierdzonych przez prezesa LAKPu. Wszystkie terminy spotkań ligi przedstawione są na oficjalnej stronie LAKPu. Istnieje możliwość przełożenia spotkania za porozumieniem stron i zezwoleniem ze strony Komisji ds. LAKPu.
4. Zgłaszanie zawodników następuje przed ligą lub do terminu wyznaczonego przez Komisję ds. LAKPu (okres transferowy). Do rozgrywek ligi można zgłosić minimum 12, a maksimum 30 graczy. Zgłasza się ich wypisując imiona i nazwiska oraz pseudonimy, które będą obowiązywać w trakcie rozgrywek. W okresie okna transferowego przypadającego na czas zimy drużyny mogą robić zmiany w składach, lecz zmiany te muszą zostać zgłoszone do jednego z członków Komisji ds. LAKPu najpóźniej do trzech dni przed wiosennym wznowieniem rozgrywek ligi.
5. Każda drużyna wyznacza kapitana, który odpowiedzialny jest za współ organizowanie rozgrywek. Kapitan upoważniony jest do prowadzenia wszelkich mediacji dotyczących spraw swojego klubu (zgłaszanie zawodników, zmiany w składzie drużyny, zgłaszanie protestów, zgłaszanie przed meczami lub sezonem barw strojów, zmian w terminarzu rozgrywek).
6. Co najmniej dwa dni przed terminem rozegrania każdego spotkania kapitan zobowiązany jest do potwierdzenia uczestnictwa drużyny w meczu oraz o podanie barw strojów w jakich drużyna wystąpi. Barwa strojów może zostać zgłoszona przed sezonem. Każdy zawodnik z jednej drużyny musi posiadać jednakowy lub podobny kolor stroju. Drużyna nie posiadająca strojów o podobnej barwie nie będzie dopuszczona do rozegrania spotkania.
7. Za organizacje spotkań LAKPu odpowiedzialny jest klub Marmota Lublin wraz z organami pomocniczymi.
8. Mecze rozgrywane są po 11 zawodników z każdej drużyny w czasie dwa razy po 45 minut.
9. Przed rozpoczęciem zawodów kapitanowie obu drużyn zobowiązani są do wręczenia sędziemu zawodów lub członkowi Komisji ds. LAKPu, pod rygorem konsekwencji wynikających z postanowień LAKPu, czytelnego wykazu zawodników swoich drużyn, z wyszczególnieniem ich imion i nazwisk wraz z ich własnoręcznymi podpisami.
10. Drużyny biorące udział w zawodach o mistrzostwo LAKP uprawnione są do wymiany sześciu zawodników przez cały okres trwania gry. Każda wymiana zawodnika może nastąpić tylko jeden raz w ciągu meczu, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu wymiany i dopełnieniu formalności wpisania do protokołu imion i nazwisk nowo wchodzących do gry.
11. W przypadku nie oznaczenia linii wapnem, sędzia:
- sam określa pole gry,
- w przypadku kontrowersji jest jedną osobą zobowiązaną do podejmowania decyzji odnośnie wznowienia gry z danego miejsca przez jedną z drużyn,
- w przypadku przeciwstawiania się decyzji sędziego zawodnik może zostać ukarany poprzez otrzymanie kartki.
12. Jeżeli spotkanie nie odbędzie się lub zostanie przerwane przez sędziego i niedokończone z przyczyn niezależnych od obu klubów (np. opady śniegu), spotkanie to należy rozegrać w najbliższym terminie odpowiadającym obu klubom po wcześniejszym zgłoszeniu przez kapitanów obu drużyn danego terminu do organu wykonawczego LAKPu (prezes lub Komisja ds. LAKPu).
13. Jeśli drużyna nie pojawi się na płycie boiska gotowa do gry w przeciągu 30 minut po wyznaczonej godzinie spotkania następuje walkower, co powoduje iż przeciwny zespół otrzymuje 3pkt jak za wygrany mecz, a zawody kończą się wynikiem 3:0.
14. Kapitanowie drużyn są uprawnieni do zgłaszania protestów związanych z nieprawidłowościami wynikającymi ze złej pracy arbitrów, zaistniałych błędów w składach drużyn, gry nieuprawnionych zawodników oraz innych działań które wpłynęły na wypaczenie wyniku spotkania. Protest musi wpłynąć do Komisji ds. LAKPu w ciągu 48 godzin po zawodach.
15. Do podjęcia decyzji w sprawie powtórzenia meczu upoważniony jest jedynie prezes LAKPu wraz Komisją ds. LAKPu.
16. Za każde rozegrane spotkanie przyznaje się liczbę punktów w zależności od uzyskanego wyniku: " 3 punkty za zwycięstwo " 1 punkt za spotkanie nierozstrzygnięte (remis) " 0 punktów za spotkanie przegrane.
17. Drużyna klubu, która w trakcie rozgrywek nie rozegra trzech wyznaczonych spotkań, zostaje automatycznie wyeliminowana z rozgrywek.
18. Drużyna klubu, która przed rozpoczęciem lub w czasie trwania rozgrywek zrezygnuje z dalszego uczestnictwa lub pkt.8, zostanie skreślona z tabeli ligi, a dalsze mecze, które miała rozegrać zakończą się walkowerami bez konieczności wysłannictwa w określonym wcześniej terminie na boisku meczowym drużyny gości.
19. W rozgrywkach LAKP kolejność zespołów w tabeli ustala się według liczby zdobytych punktów.
- W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwie lub więcej drużyn, o zajętym miejscu decydują:
a.) korzystniejsza różnica bramek we wszystkich spotkaniach z całego cyklu rozgrywek,
b.) przy dalszej równości, liczba zdobytych punktów w spotkaniach między tymi drużynami,
c.) przy dalszej równości, korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn,
d.) przy dalszej równości, według obowiązującej reguły UEFA, że bramki strzelone na wyjeździe liczone są "podwójnie," korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn.
20. Zawodnik pauzuje jeden mecz po otrzymaniu 3 żółtych kartek w okresie trwania ligi lub przy jednorazowym otrzymaniu czerwonej kartki (otrzymanie w meczu dwóch żółtych kartek a w konsekwencji czerwonej nie jest objęte karą pauzowania jednego meczu). Klub może odwołać się od tej decyzji po przedstawieniu odpowiednich argumentów, które rozpatrywane są przez Komisję ds. LAKPu.
21. Każdy klub jest w pełni odpowiedzialny za uprawnienie swoich zawodników do gry oraz za ewidencję żółtych i czerwonych kartek. Ewidencja żółtych i czerwonych kartek oraz innych wykluczeń jest także prowadzona niezależnie na stronie LAKPu.
22. Uprawnienie czasowe w nowym klubie przerywa uprawnienie do gry w poprzednim klubie. Zawodnik może brać udział w rozgrywkach w danym sezonie jedynie w barwach jednej drużyny przez którą jest zgłoszony. W przypadku skreślenia zawodnika z listy uprawnionych do gry w danym klubie piłkarz ten ma możliwość gry w innym klubie w rozgrywkach LAKPu po wcześniejszym zgłoszeniu tego do Komisji ds. LAKPu. Dany zawodnik tylko jeden raz w ciągu rozgrywek może z uzasadnionych przyczyn zmienić barwy klubowe w czasie trwania sezonu poza okresem transferowym. Zawodnicy wcześniej nie uczestniczący w LAKPie i nie zgłoszeni do żadnego z klubów biorących udział w rozgrywkach ligi nie mogą być zgłaszani poza okresem wyznaczonym na transfery.
23. Zawodnik nie może brać udziału w grach w okresie zawieszenia czy dyskwalifikacji. W przypadku nie dostosowania się do ustalonego regulaminu karą objęty zostaje klub lub sam zawodnik w nim występujący.
24. Zawody o mistrzostwo ligi LAKP rozgrywane są na stadionie klubu Marmota Lublin.
25. W skład Komisji ds. Ligi Amatorskich Klubów Piłkarskich wchodzą:
- prezes LAKPu: Adrian Mańko gg:1828599
- Grzegorz Bogatko gg:4647951
- Marek Gołociński gg:1570679
26. Oficjalna strona LAKPu to [link widoczny dla zalogowanych] i jest prowadzona przez Marka Gołocińskiego.
Regulamin stworzony przez członka Komisji ds. LAKPu Grzegorza Bogatko.
Friko.pl - Darmowe serwery WWW
Post został pochwalony 0 razy
2. W rozgrywkach LAKPu w sezonie 2005/2006 bierze udział 8 drużyn, które zakwalifikowały się na podstawie zgłoszenia przed sezonem. W rozgrywkach ligi LAKP nie mogą występować drużyny klubu, które decyzją Komisji ds. LAKPu nie otrzymały pozwolenia na występowanie w lidze w sezonie 2005/2006.
3. Rozgrywki o mistrzostwo LAKP są prowadzone w terminach ustalonych przez Komisję do spraw LAKPu, a zatwierdzonych przez prezesa LAKPu. Wszystkie terminy spotkań ligi przedstawione są na oficjalnej stronie LAKPu. Istnieje możliwość przełożenia spotkania za porozumieniem stron i zezwoleniem ze strony Komisji ds. LAKPu.
4. Zgłaszanie zawodników następuje przed ligą lub do terminu wyznaczonego przez Komisję ds. LAKPu (okres transferowy). Do rozgrywek ligi można zgłosić minimum 12, a maksimum 30 graczy. Zgłasza się ich wypisując imiona i nazwiska oraz pseudonimy, które będą obowiązywać w trakcie rozgrywek. W okresie okna transferowego przypadającego na czas zimy drużyny mogą robić zmiany w składach, lecz zmiany te muszą zostać zgłoszone do jednego z członków Komisji ds. LAKPu najpóźniej do trzech dni przed wiosennym wznowieniem rozgrywek ligi.
5. Każda drużyna wyznacza kapitana, który odpowiedzialny jest za współ organizowanie rozgrywek. Kapitan upoważniony jest do prowadzenia wszelkich mediacji dotyczących spraw swojego klubu (zgłaszanie zawodników, zmiany w składzie drużyny, zgłaszanie protestów, zgłaszanie przed meczami lub sezonem barw strojów, zmian w terminarzu rozgrywek).
6. Co najmniej dwa dni przed terminem rozegrania każdego spotkania kapitan zobowiązany jest do potwierdzenia uczestnictwa drużyny w meczu oraz o podanie barw strojów w jakich drużyna wystąpi. Barwa strojów może zostać zgłoszona przed sezonem. Każdy zawodnik z jednej drużyny musi posiadać jednakowy lub podobny kolor stroju. Drużyna nie posiadająca strojów o podobnej barwie nie będzie dopuszczona do rozegrania spotkania.
7. Za organizacje spotkań LAKPu odpowiedzialny jest klub Marmota Lublin wraz z organami pomocniczymi.
8. Mecze rozgrywane są po 11 zawodników z każdej drużyny w czasie dwa razy po 45 minut.
9. Przed rozpoczęciem zawodów kapitanowie obu drużyn zobowiązani są do wręczenia sędziemu zawodów lub członkowi Komisji ds. LAKPu, pod rygorem konsekwencji wynikających z postanowień LAKPu, czytelnego wykazu zawodników swoich drużyn, z wyszczególnieniem ich imion i nazwisk wraz z ich własnoręcznymi podpisami.
10. Drużyny biorące udział w zawodach o mistrzostwo LAKP uprawnione są do wymiany sześciu zawodników przez cały okres trwania gry. Każda wymiana zawodnika może nastąpić tylko jeden raz w ciągu meczu, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu wymiany i dopełnieniu formalności wpisania do protokołu imion i nazwisk nowo wchodzących do gry.
11. W przypadku nie oznaczenia linii wapnem, sędzia:
- sam określa pole gry,
- w przypadku kontrowersji jest jedną osobą zobowiązaną do podejmowania decyzji odnośnie wznowienia gry z danego miejsca przez jedną z drużyn,
- w przypadku przeciwstawiania się decyzji sędziego zawodnik może zostać ukarany poprzez otrzymanie kartki.
12. Jeżeli spotkanie nie odbędzie się lub zostanie przerwane przez sędziego i niedokończone z przyczyn niezależnych od obu klubów (np. opady śniegu), spotkanie to należy rozegrać w najbliższym terminie odpowiadającym obu klubom po wcześniejszym zgłoszeniu przez kapitanów obu drużyn danego terminu do organu wykonawczego LAKPu (prezes lub Komisja ds. LAKPu).
13. Jeśli drużyna nie pojawi się na płycie boiska gotowa do gry w przeciągu 30 minut po wyznaczonej godzinie spotkania następuje walkower, co powoduje iż przeciwny zespół otrzymuje 3pkt jak za wygrany mecz, a zawody kończą się wynikiem 3:0.
14. Kapitanowie drużyn są uprawnieni do zgłaszania protestów związanych z nieprawidłowościami wynikającymi ze złej pracy arbitrów, zaistniałych błędów w składach drużyn, gry nieuprawnionych zawodników oraz innych działań które wpłynęły na wypaczenie wyniku spotkania. Protest musi wpłynąć do Komisji ds. LAKPu w ciągu 48 godzin po zawodach.
15. Do podjęcia decyzji w sprawie powtórzenia meczu upoważniony jest jedynie prezes LAKPu wraz Komisją ds. LAKPu.
16. Za każde rozegrane spotkanie przyznaje się liczbę punktów w zależności od uzyskanego wyniku: " 3 punkty za zwycięstwo " 1 punkt za spotkanie nierozstrzygnięte (remis) " 0 punktów za spotkanie przegrane.
17. Drużyna klubu, która w trakcie rozgrywek nie rozegra trzech wyznaczonych spotkań, zostaje automatycznie wyeliminowana z rozgrywek.
18. Drużyna klubu, która przed rozpoczęciem lub w czasie trwania rozgrywek zrezygnuje z dalszego uczestnictwa lub pkt.8, zostanie skreślona z tabeli ligi, a dalsze mecze, które miała rozegrać zakończą się walkowerami bez konieczności wysłannictwa w określonym wcześniej terminie na boisku meczowym drużyny gości.
19. W rozgrywkach LAKP kolejność zespołów w tabeli ustala się według liczby zdobytych punktów.
- W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwie lub więcej drużyn, o zajętym miejscu decydują:
a.) korzystniejsza różnica bramek we wszystkich spotkaniach z całego cyklu rozgrywek,
b.) przy dalszej równości, liczba zdobytych punktów w spotkaniach między tymi drużynami,
c.) przy dalszej równości, korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn,
d.) przy dalszej równości, według obowiązującej reguły UEFA, że bramki strzelone na wyjeździe liczone są "podwójnie," korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn.
20. Zawodnik pauzuje jeden mecz po otrzymaniu 3 żółtych kartek w okresie trwania ligi lub przy jednorazowym otrzymaniu czerwonej kartki (otrzymanie w meczu dwóch żółtych kartek a w konsekwencji czerwonej nie jest objęte karą pauzowania jednego meczu). Klub może odwołać się od tej decyzji po przedstawieniu odpowiednich argumentów, które rozpatrywane są przez Komisję ds. LAKPu.
21. Każdy klub jest w pełni odpowiedzialny za uprawnienie swoich zawodników do gry oraz za ewidencję żółtych i czerwonych kartek. Ewidencja żółtych i czerwonych kartek oraz innych wykluczeń jest także prowadzona niezależnie na stronie LAKPu.
22. Uprawnienie czasowe w nowym klubie przerywa uprawnienie do gry w poprzednim klubie. Zawodnik może brać udział w rozgrywkach w danym sezonie jedynie w barwach jednej drużyny przez którą jest zgłoszony. W przypadku skreślenia zawodnika z listy uprawnionych do gry w danym klubie piłkarz ten ma możliwość gry w innym klubie w rozgrywkach LAKPu po wcześniejszym zgłoszeniu tego do Komisji ds. LAKPu. Dany zawodnik tylko jeden raz w ciągu rozgrywek może z uzasadnionych przyczyn zmienić barwy klubowe w czasie trwania sezonu poza okresem transferowym. Zawodnicy wcześniej nie uczestniczący w LAKPie i nie zgłoszeni do żadnego z klubów biorących udział w rozgrywkach ligi nie mogą być zgłaszani poza okresem wyznaczonym na transfery.
23. Zawodnik nie może brać udziału w grach w okresie zawieszenia czy dyskwalifikacji. W przypadku nie dostosowania się do ustalonego regulaminu karą objęty zostaje klub lub sam zawodnik w nim występujący.
24. Zawody o mistrzostwo ligi LAKP rozgrywane są na stadionie klubu Marmota Lublin.
25. W skład Komisji ds. Ligi Amatorskich Klubów Piłkarskich wchodzą:
- prezes LAKPu: Adrian Mańko gg:1828599
- Grzegorz Bogatko gg:4647951
- Marek Gołociński gg:1570679
26. Oficjalna strona LAKPu to [link widoczny dla zalogowanych] i jest prowadzona przez Marka Gołocińskiego.
Regulamin stworzony przez członka Komisji ds. LAKPu Grzegorza Bogatko.
Friko.pl - Darmowe serwery WWW
Post został pochwalony 0 razy