1. Rozgrywki Halowego Pucharu LAKP, są turniejem promującym kulturę fizycznę, rozgrywanym pod egidą stowarzyszenia sportowego - Liga Amatorskich Klubów Piłkarskich.
2. W rozgrywkach bierze udział 8 drużyn, które zgłosiły się do rozgrywek poprzez uiszczenie wpłaty w wysokości 70 zł.
3. Rozgrywki mają na celu wyłonienie najlepszej piłkarskiej, amatorskiej ekipy w rozgrywkach halowych pod egidą LAKP.
4. Biorące udział w rozgrywkach zespoły, do piątku, poprzedzającego start rozgrywek są w obowiązku przekazania organizatorom (ekipa KS Marmoty, oraz Łukasz Szlachetka) pełnych kadr drużyn (min. 6 zawodników, max. 20 zawodników). Podczas trwania rozgywek i po tym terminie dopisywania kolejnych nazwisk do kadry drużyny będzie zabronione.
5. W przypadku gry nieuprawnionego zawodnika władze LAKP są w obowiązku przyznania walkowera, na korzyść drużyny, przeciwko której ów zawodnik zagrał.
6. Każda drużyna powinna wyznaczyć kapitana, który bądź to poprzez GG, bądź telefonicznie dopina wszystkie szczegóły dot. rozgrywek i dba o interesy zespołu.
7. Mecze rozgrywane są w hali w Gimnazjum nr 16 w Lublinie, przy ul. Poturzyńskiej, wg schematu (terminarza), podanego, czy to na forum, czy na stronie internetowej.
8. Mecz trwa 2x12,5 min z 2 minutową przerwą.
9. Na boisku może przebywać 5 zawodników jednej drużyny (4 graczy z pola + 1 bramkarz).
10. Zmiany można przeprowadzać w sposób hokejowy, przy założeniu, że wszyscy wchodzący na boisko zawodnicy, są wpisani do protokołu meczowego.
11. Zawodnik strzelający bramkę jest w obowiązku podać swoje nazwisko protokolantowi.
12. Mecz sędziuje jeden arbiter, drugi, przy ławce rezerwowych odpowiada za płynność i prawidłowość przeprowadzania zmian i wypełniania kar minutowych.
13. Sędzia karze zawodników żółtymi i czerwonymi kartkami. Jedna żółta kartka oznacza, karę wykluczenia z boiska na 2 minuty. Druga również, jednak w przypadku drugiej, a w konsewencji czerwonej, zawodnik ten po 2 minutach nie może powrócić na plac gry do końca meczu, a jest zastępowany innym zawodnikiem.
14. Zawodnik ukarany czerwoną kartką nie moze zagrać w kolejnym meczu rozgrywek, chyba, że klub uiści wpłatę w wysokości 10 zł władzom ligi. Możliwe są wyjątki. Jeśli przewinienie miało charakter niesportowy, możliwość opłacenia takiej kary może być uniemożliwiona.
15. Jeśli drużyna w trakcie gry w osłabieniu traci bramkę, to zawodnik ukarany może powrócić na boisko, bądź w przypadku czerwonej kartki, na boisko wejść może jego zmiennik.
16. Nie obowiązują auty, można zatem grać z wykorzystaniem drabinek.
17. Obowiązują z kolei rzuty rożne.
18. Niedozwolona jest gra wślizgiem, z wyjątkiem zagrań bramkarza i wbijania piłki do pustej bramki.
19. Niedozwolona jest gra ciałem. Wszelkiego rodzaju ataki na ciało przeciwnika, nawet jeśli w niedalkiej konsekwencji przyniosą odbiór zagranej nogą piłki są niedozwolne. Sędzia interpretuje też na ile agresywne i groźne są wejścia z użyciem nadmiernej siły i tym samym decyduje o przyznaniu kar minutowych.
20. Każda dyskusja z sędzią, zawodnika nie będącego kapitanem drużyny skończy się ukaraniem żółtą kartką, a więc dwoma minutami kary.
21. Sędzia rozstrzyga i interpretuje wszelkie sporne sytuacje.
22. Od decyzji sędziego dot. kar indywidualnych (czerwona kartka, powodująca wykluczenie gracza z następnego meczu) można się odwoływać, jeśli są przesłanki iż sędzia popełnił błąd.
Post został pochwalony 0 razy
2. W rozgrywkach bierze udział 8 drużyn, które zgłosiły się do rozgrywek poprzez uiszczenie wpłaty w wysokości 70 zł.
3. Rozgrywki mają na celu wyłonienie najlepszej piłkarskiej, amatorskiej ekipy w rozgrywkach halowych pod egidą LAKP.
4. Biorące udział w rozgrywkach zespoły, do piątku, poprzedzającego start rozgrywek są w obowiązku przekazania organizatorom (ekipa KS Marmoty, oraz Łukasz Szlachetka) pełnych kadr drużyn (min. 6 zawodników, max. 20 zawodników). Podczas trwania rozgywek i po tym terminie dopisywania kolejnych nazwisk do kadry drużyny będzie zabronione.
5. W przypadku gry nieuprawnionego zawodnika władze LAKP są w obowiązku przyznania walkowera, na korzyść drużyny, przeciwko której ów zawodnik zagrał.
6. Każda drużyna powinna wyznaczyć kapitana, który bądź to poprzez GG, bądź telefonicznie dopina wszystkie szczegóły dot. rozgrywek i dba o interesy zespołu.
7. Mecze rozgrywane są w hali w Gimnazjum nr 16 w Lublinie, przy ul. Poturzyńskiej, wg schematu (terminarza), podanego, czy to na forum, czy na stronie internetowej.
8. Mecz trwa 2x12,5 min z 2 minutową przerwą.
9. Na boisku może przebywać 5 zawodników jednej drużyny (4 graczy z pola + 1 bramkarz).
10. Zmiany można przeprowadzać w sposób hokejowy, przy założeniu, że wszyscy wchodzący na boisko zawodnicy, są wpisani do protokołu meczowego.
11. Zawodnik strzelający bramkę jest w obowiązku podać swoje nazwisko protokolantowi.
12. Mecz sędziuje jeden arbiter, drugi, przy ławce rezerwowych odpowiada za płynność i prawidłowość przeprowadzania zmian i wypełniania kar minutowych.
13. Sędzia karze zawodników żółtymi i czerwonymi kartkami. Jedna żółta kartka oznacza, karę wykluczenia z boiska na 2 minuty. Druga również, jednak w przypadku drugiej, a w konsewencji czerwonej, zawodnik ten po 2 minutach nie może powrócić na plac gry do końca meczu, a jest zastępowany innym zawodnikiem.
14. Zawodnik ukarany czerwoną kartką nie moze zagrać w kolejnym meczu rozgrywek, chyba, że klub uiści wpłatę w wysokości 10 zł władzom ligi. Możliwe są wyjątki. Jeśli przewinienie miało charakter niesportowy, możliwość opłacenia takiej kary może być uniemożliwiona.
15. Jeśli drużyna w trakcie gry w osłabieniu traci bramkę, to zawodnik ukarany może powrócić na boisko, bądź w przypadku czerwonej kartki, na boisko wejść może jego zmiennik.
16. Nie obowiązują auty, można zatem grać z wykorzystaniem drabinek.
17. Obowiązują z kolei rzuty rożne.
18. Niedozwolona jest gra wślizgiem, z wyjątkiem zagrań bramkarza i wbijania piłki do pustej bramki.
19. Niedozwolona jest gra ciałem. Wszelkiego rodzaju ataki na ciało przeciwnika, nawet jeśli w niedalkiej konsekwencji przyniosą odbiór zagranej nogą piłki są niedozwolne. Sędzia interpretuje też na ile agresywne i groźne są wejścia z użyciem nadmiernej siły i tym samym decyduje o przyznaniu kar minutowych.
20. Każda dyskusja z sędzią, zawodnika nie będącego kapitanem drużyny skończy się ukaraniem żółtą kartką, a więc dwoma minutami kary.
21. Sędzia rozstrzyga i interpretuje wszelkie sporne sytuacje.
22. Od decyzji sędziego dot. kar indywidualnych (czerwona kartka, powodująca wykluczenie gracza z następnego meczu) można się odwoływać, jeśli są przesłanki iż sędzia popełnił błąd.
Post został pochwalony 0 razy